PIN code sluzi len pri pripajani starych uctov k profilu, pokial je to novy ucet nemal by byt potreba.
Pokial nevidite svoj ucet vo svojom web profile, prosim dajte mi vediet, doriesim to priamo s programatormi.
Pokial chcete pripojit stare konto. Je poteba postupovat podla.
FAQ: Bod 1.9
1.9 Zabudol som PIN-kód. Čo mám robiť?PIN-kódy sa používajú pre pripojenie vašich starých účtov do svojho profilu.
Ak ste stratili svoj PIN-kód, mali by ste zaslať e-mal na naše oddelenie podpory:
clients@sig-lite.com - pre LITE-účty;
clients@sig-real.com - pre REAL-účty.
V liste by ste mali uviesť svoju otázku a uviesť číslo účtu, meno a priezvisko, telefónny kód a priložte scan svojho pasu.
Alebo môžete otvoriť nový obchodný účet a previesť peniaze na tento účet z toho, ktorého PIN-kód ste stratili. Potom si budete môcť vyberať peňažné prostriedky z tohto účtu.
Poziadavka by mala byt v anglickom jazyku. Samozrejme sa Vam budeme snazit maximalne pomoct pripadne s formulaciou.