Vzhľadom na viac krát sa opakujúci problém so zabudnutím Phone password uvádzame nižšie nutný postup pre jeho obnovu.
V prípade že zabudnete Phone password je nutné zaslať email na emailovú adresu
clients@liteforex.com z Vašej emailovej adresy, ktorú ste použili pri registrácii a použitých údajov pri registrácii v znení:
Concerning to forgotten my Phone password I would like to ask you to restore it.
My account number (Vaše číslo účtu, ktoré máte uvedené v Kabinete obchodníka):
Name and Surname (Meno a priezvisko):
Full address (Vaša poštová adresa):
Birth (dátum narodenia):
Your mother maiden name (meno matky za slobodna):
Security answer (bezpečnostná otázka):V prípade že nemáte plne verifikovaný profil je nevyhnutné zaslať scan občianskeho preukazu alebo pasu spoločne s dokladom o adrese v prílohe tohto emailu.
Ak máte plne verifikovaný profil, zaslanie dokladov nie je nutné