Ospravedlňujem sa za neskoršiu odpoveď, prehliadol som to vo fóre.
V princípe je to veľmi jednoduché.
Pokiaľ vykonáte vklad akýmkoľvek spôsobom okrem Free-Kassa, tak sú Vám poplatky za vklad automaticky prevedené na Váš obchodný účet, na ktorý ste vykonávali vklad (hlavne pri vklade pomocou elektronických služieb).
Pokiaľ k tomu nedôjde, je potrebné si urobiť
screenshot z účtu (bankového, MB...) z ktorého ste vykonávali vklad a na ktorom je vidieť výška poplatku, resp. celková zúčtovaná suma za danú transakciu ( z MoneyBookers, internetbankingu.....) ktorý následne zašlete s Vašimi údajmi na
finance@liteforex.com, kde požiadate o vrátenie poplatku, ktorý Vám je po vyhodnotení požiadavku pripísaný na Váš obchodný účet.
Na žiadosť nie je špeciálny formulár, dostačujúce je napísať email v znení:
I ask you to refund me a fee for deposit to my trading account.
Thank you.Name and Surname: Vaše meno a priezvisko
email: email na ktorý máte zaregistrovaný Kabinet klienta
Depozit detailsTrading account No.: sem napíšte číslo Vášho obchodného účtu na ktorý ste vykonali vklad.
Amount: výška vkladu podľa meny v ktorej ste vkladali
Fee: výška poplatku ktorý Vám bol naúčtovaný.
V prípade problémov sme Vám samozrejme k dispozícii.